Is er voedsel, dat dezelfde werking heeft als viagra?

Ik vroeg het me ineens af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wat voorbeelden van bovengenoemde; http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/7145-betere-sex-tips-potentie-libido-lust-kruiden-afrodisiaca.html

Antwoorden (4)

Oesters en chocola zouden opwindend moeten werken...
Dit zeggen ze ook van bananen, maar vooral omdat de vorm ervan geassocieerd wordt met het mannelijk geslachtsdeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet helemaal dezelfde werking als Viagra, maar er bestaat wel voedsel (afrodisiaca) dat de geslachtsdrift kan stimuleren. Van veel afrodisiaca is de werking niet bewezen, maar van knoflook en ginseng is uit proeven bekend dat ze de hormoonspiegel verhogen. Op de wiki staan nog meer voedingsmiddelen die als afrodisiacum kunnen dienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ja, bereik je je doel nog wel als je knoflook hebt gegeten?;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat afrodisiaca precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afrodisiacum (meervoud afrodisiaca): lustopwekkend voedsel. In hoeverre het werkt? Misschien zelf eens uitproberen? ;-)
Volgens mij van avocado en eieren. Daarvan weet ik dat ze zorgen dat je langer door kan gaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade zorgt ervoor dat je meer zin krijgt in seks. Daarom worden er veel chocolaatjes uitgedeeld met valentijn