mn vriendin wil volgende x na het pijpen slikken.Hierdoor kun je een soa krijgen.Kan ik haar besmetten als ik nog nooit eerder sex heb gehad?

Toegevoegd na 2 minuten:
Besmetten is misschien niet het goede woord.Maar je snapt wat ik bedoel; Kan zij een soa krijgen als ze slikt als ik nog nooit eerder sex heb gehad..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Als het al zou kunnen dan ben je al te laat, tijdens het pijpen kun je ook al besmetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt eerder een soa van gewoon pijpen, dan van het doorslikken van sperma.. Als dit het eerste meisje is waar je sex mee hebt dan kan zij geen soa van jou krijgen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, soa's kunnen ook aangeboren zijn. Daarvoor zou je of een Soa onderzoek moeten doen of aan je ouders vragen of zij een Soa hebben. Kans is echter klein dat het is aangeboren.

Als je wel eerder een meisje gebeft hebt, kun je wel een Soa hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn soa's die je van je moeder meegekregen kan hebben, zoals hiv. Dat is alleen niet echt aannemelijk.

Je kunt er vanuit gaan dat als je nog geen seks hebt gehad dat je geen soa's hebt en dus ook geen soa's kan doorgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze jou zonder condoom gepijpt heeft kan ze al besmet zijn. Maar aangezien dat een hele kleine kans is omdat je nog nooit eerder seks hebt gehad denk ik dat er niks aan de hand is. Je kan bepaalde soa's meekrijgen bij je geboorte. Maar dat zijn vaak heftige ziektes. Die al gelijk opgemerkt zouden moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pijpen en een condoom XD?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het gaat hier toch om een angst voor een soa? Kun je dan wel lacherig over doen. :S
Toch maar allebij testen. Zij kan ook een soa hebben. En zo ben je allebij eerlijk tegenover elkaar...