Ik heb zondag 2 kleine keertjes getrokken van een jointje, nu moest ik vandaag gaan urineren voor het labo, zou men dit nog kunnen zien in men urine?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

"Als je af en toe blowt, dan is dit 1 tot 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Blow je echter regelmattig, dan is dit 2 weken tot 2 maanden na gebruik aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid en hoe vaak je hebt gebruikt. Dit laatste komt doordat THC (de werkzame stof in cannabis) wordt opgeslagen in lichaamsvetten waardoor het langer in je lichaam blijft zitten."

Nee dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
1-3 dagen kan betwist worden overigens, de berichten verschillen op internet. Maar, als het echt maar twee kleine trekjes waren, zal het echt wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het echt maar 2 trekjes waren is het niet te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ze het kunnen zien hangt ook helemaal van de reden af waarop ze je urine testen. Testen ze het op drugs? Zoniet, geen zorgen. Dan vinden ze het niet. En al zouden ze in het lab wel wat vinden mogen ze niks zeggen omdat het niet de onderzoeksreden is.