Wat zijn nou echt goede haarproducten ? welk merk enzo? Is haarlak nu echt goed voor je haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Syoss en san sabastian

Antwoorden (5)

Shampoo + conditioner is goed voor je haar. Gebruik het niet te vaak, 2-3 keer in de week is genoeg.

Voor de rest zijn stylingproducten niet zo goed voor je. Door zoveel aan het haar te prutsen kan het sneller afbreken.
Af en toe eens haarlak is niet erg, zolang je het 's avonds maar goed uitborstelt of uitwast.
Ritsuka
12 jaar geleden
van andrelon is wel een goed merk maar je moet dit niet te vaak doen en anders moet je iets gebruiken dat je haar niet zo veel gaat uitdrogen dit is ook van andrelon maar ik ben de naam kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is het merk helemaal niet belangrijk, het gaat er om dat je de juiste produkten voor jouw haar gebruikt en dan het best de hele serie. ( shampoo, conditioner en evt een haarmasker)
Als je weet welke conditie je haar heeft, dan pas je de produkten daar op aan.
Dán merk je pas verschil.
Haarlak hoeft niet slecht te zijn, als je het er 's avonds maar weer uitborsteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kastanje Shampoo is echt goede voor je haar:

- als je haar snel vet wordt en neigt tot roosvorming
- als je tijdelijk last van haaruitval hebt, bijvoorbeeld na een zwangerschap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook van alles uitgeprobeerd, de producten van The Bodyshop zijn geweldig maar prijzig. Nu gebruik ik alleen nog maar Nivea mijn haar word er super zacht van en het ruikt zalig.