Hoe komt het dat als ik het warm heb mijn buik, m'n rug en ook een beetje mijn oren beginnen te prikken

Het zijn kleine pijnlijke prikjes, als ik krab gaat het niet weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Heb je een erg droge en/of gevoelige huid? Dan kun je last hebben als je zweet, omdat zweet zout bevat en dus irriteert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je gevoelige reflexzones. D.w.z. dat alles in je lichaam met elkaar in verbinding staat, en hoe gevoeliger je er voor bent, hoe meer je er van merkt.
Kijk maar eens naar het resultaat van een zoekopdracht naar deze plaatjes: http://www.google.nl/images?q=reflexzones&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=9B1KTLjTEMqKOLb_2ZYD&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCgQsAQwAA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noem ik Chi steekjes.
Mijn Tai Chi meester noemde dat het openen van de energie banen. Vooral bij warmte gaat dat bijna vanzelf. mij deed het zeer, hij vond het grappig en vooruitgang... :-)

Je zou het kunnen vergelijken met een slapende hand die weer wakker wordt, en gaat tintelen, alleen is dit een of meer steekjes op dezelfde plek vaak.