Hoe ontstaat een snee in je vagina, en hoe voorkom ik het?

Even een zeer intieme vraag.. Ik schaam me er best voor, maar toch.

Vorig weekend (dus niet het afgelopen weekend, maar dat daarvoor!) ben ik ontmaagd door mijn vriend. Dat is niet heel bijzonder, weet ik.
Ik vroeg mijn vriend om na 2x stoten al te stoppen, omdat het enorm veel pijn deed. Toen ik keek, zag ik dat ik bloedde, en niet echt een beetje ofzo.. Ik ben gaan douchen; ervan uitgaand dat het wel over zou gaan. Maar, 3 kwartier later bloedde ik nog redelijk heftig dus ik besloot een vrouwelijke kennis te bellen. Haar leek het beter om me op te komen halen om naar het ziekenhuis te gaan. Vriend mee, vader gebeld en alles.
In het eerste ziekenhuis ontdekten ze na wat onderzoek niet waar het bloed vandaan kwam, en besloten me naar een groter ziekenhuis te sturen waar een gynaecoloog aanwezig was. Inmiddels was ik al zo’n 2 uur aan het bloeden..
In het andere ziekenhuis kwam de gynaecoloog tot de conclusie dat er een snee in mijn vagina zat, en hij heeft het gehecht. Naar mijn idee herstel ik daar vrij redelijk van, omdat ik de hechting nu (anderhalve week later) niet meer voel zitten..

Nu is mijn vraag: hoe kan dit? Heeft mijn vriend een scherpe ...? En hoe kan ik het de volgende keer voorkomen? De gynaecoloog zei dat hij het pas twee keer in 7 jaar carriere gezien had, maar toch ben ik bang dat het de volgende keer weer gebeurd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.4K

Het beste antwoord

allereerst, je schrijft je vind het niet heel bijzonder, persoonlijk zou ik dat toch anders opvatten!

maar dan verder over de hechting. Hoe het is gekomen is lastig te zeggen, er is ongetwijfeld teveel kracht zijnerkant geweest en te weinig nattigheid bij jou. Een scherpe penis kan ik me niet voorstellen, het is denk ik een combinatie van die andere factoren.

Voor de volgende keer plaatsvindt zou ik wachten tot de wond van binnen goed genezen is ( oplosbare hechtingen? ) in ieder geval eerst terug op controle bij je arts ( ik neem aan dat je een afspraak heb staan over een week? )

Dan een volgende keer neem ruim tijd voor voorspel dat je echt heel nat ben, gebruik daarbij ook zeker ruim glijmiddel. Spreek ook af dat als jij 'stop' zegt, hij meteen stopt.
Daarnaast kan je eventueel afspreken dat jij bovenzit en de bewegingen maakt zodat jij over hardheid en diepte gaat.

Dan is het een kwestie van weer heel langzaam opbouwen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk als je veel glijmiddel gebruikt zal er geen snee ontstaan, dit is misschien gebeurt doordat het een beetje te droog was.