Omdat het een tijdje duurt voordat je tanden helemaal recht staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je tanden recht moeten staan met behulp van een beugel, als die beugel er te kort in blijft groeien de tanden weer scheef. Daarom moet die er juist langer inblijven zodat de tanden daarna nietmeer de oude vorm aannemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je tanden hebben er jaren over gedaan om zo 'scheef' of niet recht te staan, dus dit valt niet zo één, twee, drie weer terug te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat een tand stevig in je mond staat en je over een lang termijn praat wil je er beweging in krijgen het gaat beetje bij beetje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn orthodontist zegt dat dat moet omdat de wortels ook recht moeten gaan staan. De tanden staan dan al wel recht maar dan moeten de wortels ook nog recht gaan staan. Daarom moet je hem dan nog best lang inhouden ook al staan je tanden al recht. Nadien een draadje achter de tanden is om ervoor te zorgen dat ze niet terug gaan groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger deden ze het in een keer bam strak en dan naar een jaar waren je tanden goed maar dit blijft dan niet voor altijd omdat ze niet zo gegroeit zijn wil je dus dat de tanden goed zo blijven staan is het belanrijk dat het zo groeit en daarom moet je die beugel zolang houden.
Licht der natuurlijk aan hoe heftig het staan je tanden heel dicht op elkaar heb je twee tanden die naar voren staan hazetanden dus ofzo dat vergt ook heel veel tijd!