Hoe komt het dat vroeger toen ik een sigaret rookte (15) ik nooit naar sigaretten stonk maar nu (17) altijd heel erg (mn kleren en m'n haar enzo)?

Dit is nu zelfs zo als ik geen sigaret op heb maar met mensen omga die een sigaret roken?

Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msschien dat je vroeger je kleren en jezelf vaker waste?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar ligt het niet aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rookte je eerst buiten? Ik heb altijd gemerkt dat mensen die roken altijd ruiken naar rook. En als ik zelf bij mensen sta die roken, ik ga ruiken naar rook. (ik rook zelf niet). Ik heb geen idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja rook en rookte gewoon wel eens tijdens het uitgaan meestal buiten

Het beste antwoord

Dat komt omdat je doen zelf rookte. Iemand die zelf rookt, ruikt minder snel zijn eigen nicotine geur overal aan. Nu je niet meer rookt, maar mensen in je buurt wel en dit gaat in je kleding zitten, ruik je dat gelijk.
Dat merkte ik ook toen ik gestopt was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat nergens dat ie niet meer rookt... Maar dat kan wel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh haha, ging ik vanuit, omdat als mensen om diegene heen roken ik er dan vanuit gaan dat diegene zelf ook rookt haha.
(of het gebeurd stiekem..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb nooit vast gerookt, rook soms wel eens tijdens een feestje maar is nu echt zo dat als ik thuis kom al mijn kleren en haar naar rook stinken. Terwijl ik daar eerst nooit last van had!