Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een wrat en er komt bloed uit, wat moet ik doen?

ik heb een wrat op mijn duim, en hoop al een tijd dat hij vanzelf weggaat, maar hij werd alleen maar groter. ik dacht hij word ooit wel weer kleiner. maar nu opeens komt er bloed uit! wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als een wrat spontaan gaat bloeden is het verstandig om de huisarts te raadplegen.
Wratten kunnen verwijderd worden met behulp van vloeibare stikstof. Deze methode wordt veel toegepast door de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gewoon naar de huisarts (zie bron voor meer info)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten wegsnijden, doet geen pijn!! Nu stoot je je vaak! Ik liep er ook lang mee, maar is nu paar maandjes weg. Heerlijk. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet of ik dat wel durf...
ik vind het sowieso niet prettig om naar de huisarts te gaan maar misschien moet ik het wel gewoon doen. ik probeer eerst wat tips van andere mensen en als dat niet lukt ga ik toch maar ;)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing