Wat is een cameltoe?

Een vriendin van mij zei tegen mij dat ik na het hockey een camletoe had.

Wat is dat? En is dit onder de douche?
Hoe kan ik het vermijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
98.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@moddergooier > Ja, maar daar heb je toch de angst voor een Duitse kamelenteen van middelbare leeftijd niet voor nodig? :) Ik ben echter met je eens dat het wel op z'n minst de doorslag zou moeten geven voor hen die nog twijfelen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kamelenteen?

Antwoorden (4)

Een zodanige strakke broek dragen dat de contouren van je vagina zichtbaar zijn, waardoor het geheel op een kamelenteen (Engels: Camel toe) lijkt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vagina is hier overigens niet de juiste benaming, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik dit vermijden?

Komt dit door de grotere Venus heuvel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit komt puur door het kledingstuk dat je draagt. Een ander kledingstuk is, als je dit verschijnsel wilt voorkomen, aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
teen +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar bij bepaalde stoffen (stretch-achtig, dun, etc.)zie je dit verschijnsel veel duidelijker dan bij spijkerbroeken. Conclusie: de juiste kleding niet te hoog optrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een soort zelfde vergelijking als doorschijnende tepels bij het zweten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dat had ik er ook al bij vermeld.
Als je schaamlippen door je onderbroek/bikini broekje heen te zien zijn. Je moet het niet willen vermijden, wees er trots op.

Toegevoegd na 6 minuten:
In het Nederlands wordt de "kamelenteen" bezongen door Barry Badpak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ : eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zucht van verlangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ROFL! Geniaal filmpje!!! :) Barry Badpak... Nooit van gehoord maar ik ben fan. Heerlijk schaamteloos. Inderdaad, mannen. En ey... Dat kan toch nooit lekker zitten zo'n kamelenteen, dus dat moet toch voor het zicht gedaan zijn? En wie zijn wij dan om daar niet blij van te worden? Anders doen de dames 't voor niets. En dat zou zonde zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals vrouwen alles proberen te verhullen wat ze voor mannen interessant maakt zeker.
Een cameltoe is een kamelenteen. Het is een term die gebruikt wordt om aan te geven dat kleding zodanig strak om de schaamstreek van een vrouw zit, dat de kleding zich tussen de schaamlippen wringt. Een cameltoe ziet er schematisch uit als \|/, wat enigszins lijkt op de vorm van een kamelenteen. De cameltoe is het best zichtbaar wanneer een vrouw slechts één kledingstuk over haar schaamstreek draagt. Bijvoorbeeld een bikini, sportbroek, stretchbroek, legging of een erg strakke spijkerbroek.
Amadea
12 jaar geleden
Een cameltoe is een nogal onvriendelijke bewoording die ze in de USA gebruiken om aan te geven dat je een broek aan hebt die zo strak is dat hij in de spleet tussen je schaamlippen trekt. Een beetje zoals de gespleten hoef van een kameel.

Zoals op het volgende plaatje (waarvan er overigens nog duizenden en duizenden op google afbeeldingen te vinden zijn):
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
teen +1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg onvriendelijk.
Een kameel is een mooi dier. Van het geluid van een kudde voorbij sloffende kamelen (of dromedarissen) in de avondschemering kan ik tranen in mijn ogen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind kameel niet mooi maar cameltoe is wel mooi.