Welke fabels/vooroordelen ken jij over homo's, lesbiennes en biseksuelen?

De zoveelste vraag over homo's van mij :)

Toegevoegd na 9 minuten:
Dit in verband met een vrij grootschalig onderzoek dat ik doe in studieverband.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De vooroordelen voor homo's: Dat ze allemaal meedoen aan de audities van popstars! Dat ze modebewust zijn! Dat het zulke lieve jongens zijn! Dat ze zoveel vriendinnen hebben! Dat ze allen naar het songfestival kijken! Dat ze dol zijn op musicals! Dat ze een dure smaak hebben op alle fronten. Dat ze veel wisselende contacten hebben. Enz....

dat ze altijd mannetje en vrouwtje spelen.

Dat het door de opvoeding komt!

Dat een collega van mij al 2 keer naar een huis is wezen kijken om te huren in duitsland,en omdat hij homo is en wil gaan samenwonen afgewezen is.

Dat niet veel televisiepersoonlijkheden homo zijn.

dat alle homo's AIDS hebben

Dat hun hersenen niet naar behoren functioneren..

Dat het een keuze is.Echt belachelijk en dat ze "GENEZEN"kunnen worden en dat ze minder zijn als varkens en dat ze zullen branden in de hel.Dit zijn allemaal dingen die mijn dochter(Ze is lesbisch)al te horen heeft gekregen door zogenaamde christenen.

Dat het wel een hype lijkt, Op tv zie je niet anders. Eenmaal uit de kast, ontpoppen ze zich als relnichten. (de onopvallende homo daar gelaten) Dat ze hun geaardheid ontkennen om hun cariere niet te schaden. Als je naar een talentenjacht kijkt 8 van de 10 mannelijke kandidaten homo zijn. Dat je ze heel snel herkent aan hun gedrag. Dat mannen verwijfder doen dan vrouwen en vrouwen overdreven de bink uithangen. Dat ze niet anders gezien willen worden dan hetero's maar zich uiterst extreem gedragen in een parade speciaal aan hun gewijd in amsterdam. Dat het lang niet zo geaccepteerd is als het lijkt.

Dat ze meer sex hebben en willen dan hetero's.

Dat homo's allemaal goed kunnen zingen. Dat lesbiennes niet vrouwelijk zijn, maar een soort manwijven. Even voor de duidelijkheid. Ik ken deze vooroordelen of fabels, maar ik geloof ze niet! Mensen zijn allemaal mensen.

Dat er een steekje aan los is. Vanaf het begin der tijden zijn deze mensen er geweest. Ze mogen dan andere sexuele voorkeuren dan hetero's ze zijn er niets minder om!

Dat kleine jongetjes niet met poppen of ander "meisjes"speelgoed moeten spelen.Er bestaat een gevaar dat hij dan later een homo word.Meisjes mogen blijkbaar rustig met auto's e.d. spelen daar worden ze niet lesbisch van !?

Mannelijke balletdansers, verplegers en kappers zijn homo's.

Dat alle homomannen van die LEUKE LIEVE AARDIGE ATTENTE LIEVE jongens zijn.

Dat homo/lesbienne zijn een ziekte is die te genezen is. Dat is hun straf. Het zijn geen 'normale' mensen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100