Als ze geknipt zijn dan groeien ze niet meer aan maar als ze gepelt zijn dan kunnen ze wel aangroeien volgens de kno arts van mij...wat het verschil is weet ik niet maar ik heb het maar voor waarheid aangenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! +1

Andere antwoorden (5)

Niet. Bij mijn weten groeien keelamandelen niet meer aan nadat ze geknipt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! +1
Die groeien niet aan. Alleen de wond herstelt. Dat kan wel enkele weken duren voordat die helemaal hersteld is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ja hoor dat kan echt! bij mij is er gewoon weer één aangegroeid. de arts wilde hem er niet meer uithalen toen ik er een jaar of tien geleden heel veel last van kreeg, toen ben ik bij de homeopaat/accupuncturist geweest en die heeft hem via neural therapie uitgeschakeld. Sindsdien niets geen last meer.
Hoelang het duurde dat hij weer aangroeide weet ik niet meer helaas, dus dat kan ik je niet zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorige maand zijn bij mijn dochter de keel en neus amandelen geknipt. Neus amandelen groeien weer aan, maar deze worden altijd gewoon meegeknipt wanneer ze daar toch bezig zijn. Keelamandelen groeien niet meer aan wanneer ze geknipt zijn, alleen wanneer ze gepeld zijn groeien ze weer aan. Maar zelfs dan zal je er veel minder last van hebben dan je van te voren had.
Ik heb zelf heel veel keelontstekingen gehad, het was later zelfs chronisch. Bij mij zijn mijn keelamandelen er met mijn 32ste pas uit gehaald. Het had me een hoop ellende bespaard wanneer ze dit bij mij ook als kind al hadden gedaan. Vaak zijn de klachten met een paar weken merkbaar vermindert.
Mijn dochter heeft wel een andere stem gekregen dan ze eerst had. Maar ook dat zal overgaan is me vertelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze groeien niet meer aan, voor zover ik weet. Wat wèl het geval is dat de ervan restanten wellicht in de puberjaren iets vergroten.