De arbo arts heeft gezegd dat ik 6 weken niet mag werken.Mag ik in die 6 weken dan wel werk verichten voor mijn eigen webshop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als dat je genezingsproces niet negatief beinvloed wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het in principe met crea eens.

Voorop staat dat je je genezing niet in de weg mag zitten

MAAR het hangt toch wel van je kwaal af of voor je eigen webshop werken acceptabel is.

Werk je in de bouw en zit je met een gebroken been thuis zal niemand erover vallen dat je wat op de computer werkt.

Ben je echter overspannen bijv en moet je veel bewegen en naar buiten, kun je het in mijn optiek toch niet maken om uren ingespannen achter je computer te zitten.

Speel je op safe overleg je met die arbo arts.

Omdat je het over een webshop heb is nl WEL te achterhalen dat je daar actief bent geweest lijkt me (en dat is bij computerspelletjes spelen veel lastiger natuurlijk)

Dan krijg je in elk geval geen gedonder achteraf
amigo