Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik me zo suf voel en geen energie heb om mijn dag door te komen?

Ik ben al vele malen bij de huisarts geweest en ben er na een jaar nog steeds niet uit waar dit vandaan komt.
Soms helpt het om veel water te drinken.
Het is geen suikerziekte. Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?

Toegevoegd na 10 minuten:
Er is een een algemene bloedtest gedaan daar kwam niet uit. Verder ben ik al bij de long, mdl en kno arts geweest in het ziekenhuis maar er nog niets opgelost.
Ik eet goed.

Toegevoegd na 1 week:
Bedankt voor alle tips maar ik heb nog geen goede oplossing gevonden. Binnenkort ga ik naar de Internist.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mijn mama heeft zoiets ook en heeft haar bloed laten nemen en het blijkt dat haar schildklier te traag werkt.
nu moet ze er medicatie voor nemen.
maar laat voor de zekerheid je bloed maar een nemen en misschien heb je hetzelfde het komt wel vaker voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Eet je wel goed en genoeg? anders moet je hiermee beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, misschien je eetpatroon?

Je kan het beste eten eten waar ijzer in zit, hier door raak je het duffe gevoel kwijt.
Spinazie, andijvie enzovoort.

Suikers kunnen ook belangrijk zijn, gezonde suikers dan wel.
Druivensuikers kun je proberen?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schrijf op wat je iedere dag eet, drinkt, hoeveel je slaapt, hou dat een paar dagen vol, misschien kom je er dan achter wat je beter kunt doen, zo niet, ga dan met deze lijst terug naar je huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zoiets lees denk ik altijd aan een te laag B12 gehalte in je bloed,is dat al na gekeken.Je kunt je dan namelijk erg vermoeid en beroerd van voelen.
Vraag dat even na bij je Huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe sta je op na het slapen? Niet gelijk met moe beginnen, wat dat is ook het probleem. Ben je meer onrustig, misschien ligt paniekerig, vrolijk, enz?

Je kunt heel moe raken als het verleden maar in je systeem blijft bonken. Dus een vervelend stuk verleden die nog veel pijn, verdriet of boosheid in je geeft.
Ik meer de mentale kant in het verhaal mee gaan nemen. Ervaar je veel stress, of heb je vaak angstige gedachten, sta je positief of misschien negatief in het leven, enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je een verhoogde leverfunctie hebt .
Even laten bloedprikken om het te testen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat je goeduitgerust bent dat had ik ook
vroeg naar je bed en lang slapen ;)
als dat niet helpt zou ik beter eten en drinken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je volgens de huisarts geen ziekte/aandoening of zo hebt, slaap je waarschijnlijk gewoon te weinig. Misschien denk je wel dat je goed slaapt, maar als ik jou was zou ik toch gewoon proberen wat langer te slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding