Bloeduitslag gehad, maar wat kan ik nu het beste doen?

Heb medicatie tegen de reuma moeten slikken (sulfasalazine) en daar kreeg ik veel bijwerkingen van, dus ben er mee gestopt.

Nu is mijn Leukocyten te laag 3.4
Mijn Basofielen te hoog 3+
Mijn Neutrofielen te laag 1.4
Mijn eGFR CKD EPI te laag 87

Ik voel mij nog steeds niet goed en vraag mij af of dit hiermee mee te maken heeft? En wat ik hier zelf aan kan doen?

De arts heeft mij nog niet terug gebeld en het is al een aantal dagen terug databank de uitslag kreeg.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
tinus1969
2 jaar geleden
Bel morgenochtend je arts.

Antwoorden (2)

Als het goed is, dan heeft de arts die het bloedonderzoek heeft aangevraagd, ook een afspraak met de patiënt gemaakt wanneer de uitslag besproken zal worden.
Even afwachten dus.
Als die afspraak niet gemaakt is, dan zou je zelf de arts (of diens assistente) kunnen bellen
2 jaar geleden
De huisarts bellen. NB Op dit forum worden geen medische adviezen gegeven.