Hoe groot is de kans dat je als 17-jarige een hartaanval/stilstand kan krijgen terwijl je een gezond hart heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan ik kreeg ook bijna een hartstilstand terwijl ik 12 ben dus tja

Het beste antwoord

Je hebt weinig kans dat je met een gezond hart en op een 17-jarige leeftijd een hartaanval of stilstand krijgt. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat je er een krijgt, maar die kans is nihil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

net zo groot als dat je de lotto wint

Toegevoegd na 14 uur:
als jij vaak last hebt van slapende ledematen, hoor je bij een arts thuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou lekker dan, heb ik net 2000 euro gewonnen met de lotto!
Hoe groot de kans is hangt af van de conditie van je overige bloedvaten. Een stolsel (trombose) uit je been kan als hij in je kransslagader komt tot een acute hartstilstand leiden.
De kans lijkt me op die leeftijd niet groot of er moeten andere zaken in het geding zijn b.v. elektrocutie.