Ik heb altijd diaree na mijn eten,ga nooit vast meer naar de wc?

Na elk eten moet ik renne naar de wc want anders is het in mijn broek,het is dan water.is dit erg heb het al een hele tijdje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu krijg je 80 antwoorden met het advies naar de huisarts te gaan.
Had je zelf ook kunnen bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je dat niet als antwoord gaf Toet. Dan had je van mij iig +1 gekregen.... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werner, als ik dat als antwoord had gegeven, was het ras verplaatst naar hier.
Want ik mag geen reactie als antwoord geven, anderen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook al.....

Het beste antwoord

Tja, ook ik verval in herhalingen: Het bezoeken van een dokter is aan te raden.
Een vriendin van me had die klachten ook, vaak aangevuld met buikpijn. Zij heeft er jaren mee rondgelopen voordat zij eindelijk toch maar eens naar de huisarts ging. Zij bleek een schimmelinfectie in de darmen te hebben. Heeft nog best een tijd geduurd voordat ze er echt goed vanaf was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben geweest,het komt van de stresse verder zij ze.ben alleenstaande met 2 kinderen en een heeft adht dus zou je wel stresse hebben zeker moet er niets voor doen

Andere antwoorden (14)

Ga naar je huisarts. Morgenochtend nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me echt niet normaal. Als ik jou was zou ik beslist naar de dokter gaan. Sterkte ermee want dit is echt niet leuk meer.
14 jaar geleden
Hup naar de huisarts...als je ergens woont waar huisartsen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zal je mooi slank zijn!
Maar is zeer ongezond, je neemt nauwelijks voedingsstoffen op, dus doen wat hierboven al is genoemd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat zei de dokter?
Niet geweest?
Gauw gaan!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eet paar perzikken op, goed voor diaree. Werkt goed! Gewoon doen egt waar.. Of een perziksap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Banaan,... ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja of een appelsap of een aardbeisap
Zolang je meer drinkt als je poepT, is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dat zou ik zeggen. Grote kans, dat er geen enkele in ver oplosbare vitamine meer binnenkomt. Ik zou maar vast sparen voor een begrafenis.
Het is wel van belang om te weten waarom dit zo is. Iedereen heeft wel eens een korte periode van diarrees, en dat komt dan van buikgriep of zo. Maar als het langer duurt, dan kan er een ander probleem aan ten grondslag liggen. Ga naar de huisarts en vraag daar hulp.
14 jaar geleden
Ontlasting hoort niet structureel waterdun te zijn, en je hoort ook niet structureel naar de wc te moeten rennen na iedere maaltijd. Dus de zoveelste herhaling: Ga naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waterdun klinkt als een amoebe infectie in je darmen. Toevallig recentelijk in de tropen geweest? Zou je zomaar dysenterie opgelopen kunnen hebben. Maar het kunnen nog 36 andere dingen zijn.

Aangezien je aangeeft dat je niet weet wat het is, ben je niet naar de huisarts geweest. Dat is flink stom. Onmiddelijk alles laten vallen en naar je huisarts. Je bent een rund als je met je gezondheid stunt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog maar een duit in het zakje: GA NAAR DE HUISARTS!

Een weekje diarree is niet zo erg, dat heeft iedereen wel eens. Twee weekjes kan nog net. Duurt het langer, dan is er iets aan de hand.

Als je bij de arts zit, vertel dan welke bijzondere dingen je het afgelopen half jaar hebt gedaan. Ben je in die tijd op vakantie geweest? Waarheen? Andere ziektes of klachten gehad?

Hoe is het begonnen: plotseling, of is het iets dat je al jaren had, maar nu langzaamaan erger is geworden?

Is er iets veranderd in je leefomstandigheden?

Die vragen moet je niet hier beantwoorden, maar bij de arts.

Loop hier niet mee door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het zelf 2 weken gehad na een bezoek aan Delhi. Ik ben er niet mee naar de dokter geweest en dat is stom, het heeft erg lang geduurd voordad ik weer zulke mooie bolussen draai als nu. Je wordt er wel mooi slank van :). Maar serieus: als het langer dan een week duurt moet je naar de dokter. Als het er raar uitziet (bij twijfel is het raar), of slijm of bloed bevat moet je met spoed naar de dokter of huisartsenpost. Het kan meevallen maar het kan ook tyfus zijn, kan je beter 100x te vaak gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat iedereen haar naar de huisarts stuurt.
Lijkt mij de vraag: Hoe lang is dat al zo? belangrijk.
Als het sinds vanmorgen is. Dan heb je gewoon diaree.
Ga je niet gelijk de huisarts lastig vallen.

Is het al langer zo..... Dan.. (Wat hier al 100 keer staat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets zelf uit proberen had dit ook en nog al bijna 2 jaar /van prostaat kanker naar darm kanker poreuse darm altvlees klier . nu zijn het bacterien die in mijn dunne darm zitten en er niet thuis horen .Dus gewoon snel naar de dokter