Wat is het nut van een innovatieve temperatuur-schommeling techologie?

Nu kan ik er niks meer uit wijs worden namelijk. Ik heb een oor thermometer aangeschaft en iedere morgen om exact half 8 temperatuur ik mezelf om te zien of er enigzins een soort van regelmaat in zit. ( ivm een eventuele eisprong zeg maar ,ik hou een grafiek bij) Maar temp ik rechts in mijn oor geeft ie 38,3 aan. Temp ik in dat zelfde oor weer maar dan een seconde 0f 3 later geeft ie 37,1 aan. meet ik in mijn andere oor de temperatuur geeft ie 36,9 aan om vervolgens doodleuk 3 seconden later in het zelfde oor weer 38,2 te meten. En ik heb juist op aanraden van de assistente van huis arts een oor thermometer gekocht om dat deze nauwkeuriger meet. Maar met deze manier van temperatuur aangeven en met die grote verschillen in slechts een paar seconden tijd kan ik niks. Er zit niks geen logica in.Terwijl deze thermometer gewoon goed is. Doe ik iets verkeerd? Zo kan ik nog niet bepalen aan de hand van de therometer of er een ovulatie aan zit te komen of niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zijn je oren schoon?
Richt je goed? (houd je hem goed vast)
Als niet dan ben je de temperatuur van een beetje oorsmeer of de zijkant van je gehoorkanaal aan het meteen in plaats van je trommelvlies.

In jouw voorbeeld zou ik ervan uitgaan dat de 38,3 en de 38,2 kloppen en dat de andere twee verkeerde metingen zijn.
Ervan uitgaande dat de thermometer goed is, zal deze niet te hoog kunnen meten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb ook zo'n ding en van de 5 metingen zijn er meestal 2 a 3 hetzelfde en de andere 2 een stuk lager.