Wat kan ik doen tegen een doof/dood bovenbeen ?

het rare is dat als ik op mijn bed lig ik soms tintelingen in mijn bovenbeen krijg

Toegevoegd na 6 dagen:
bedankt, ben bij de huisarts geweest en er wordt verder gekeken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe lig je dan? Knelt je been af?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bepaalde vitamine gebreken geven tintelingen als symptoom, bv B12 tekort geeft tintelingen in de ledematen.
Mss eens een keer bloed laten prikken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de huisarts gaan!!!

Het beste antwoord

Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan, want het kan een belemmerde bloed-doorstroming zijn, wat weer aanleiding kan zijn voor andere problemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit me aan bij de vorige spreker ga naar de dokter..problemen in slagader in lies...