irritatie van iets...in aanraking gekomen met brandnetels of iets dergelijks, eventueel een allergische reactie, kleine bijtende beestje zoals mijten misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allergische reactie.
Waar je lichaam slecht tegen kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbeschermd in de zon gezeten vandaag? Zonne allergie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan overal van komen van eten , creme , waspoeder ed.Maar misschien heb je ook wel in open water gezwommen hier kan je ook bultjes van krijgen.
Tip smeer er wat Nestosyl op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je in de buurt van dieren bent geweest, misschien vlooienbeten