Maak jij je zorgen mag je ten alle tijden de doktersdienst bellen ook op zondag! Benauwdheid kan overal vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Naar je huisarts.... dat is de enige persoon die je een zinnig advies kan geven!
Zelfs als je hier op GV een advies zou krijgen van een arts, dan nóg is het verstandiger je te laten onderzoeken.

Toegevoegd na 23 seconden:
Sterkte!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een koude Duche dat helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benauwdheid kent vele oorzaken. Bij benauwdheidsklachten krijgt u onvoldoende lucht. Benauwdheid moet u altijd serieus nemen, ook al hoeft de oorzaak niet altijd ernstig te zijn. Als u benauwd bent kunt u dus het beste altijd een arts raadplegen, en dit niet uitstellen tot morgen. Als u 's avonds of 's nachts benauwd bent, bel dan de avond of weekend arts en stel een bezoek aan een arts niet uit. Bel in noodsituaties 112.
fremar
12 jaar geleden
Ik zie uit je reactie dat je het gewoon warm hebt en geen luchtgebrek. Ten eerste gaat iedereen er vanuit dat je lucht tekort hebt en ten tweede ga zwemmen ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi even water in je gezicht, of was gewoon je gezicht.
Als je het dan nog steeds benauwd hebt, kun je beter naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stress? Medicatie? Roker? Overmatig alcohol?, Drugs? -> Sowieso een arts raadplegen. Heb het zelf ook, maar ik heb het door de mega overdosering medicijnen * 1 is het wisselend? * 2 zo ja, is het 's nachts ook zo? * 3 zit je emotioneel in een moeilijke tijd? * 4 de huidige weersomstandigheden kunnen er toe leiden dat, in het verleden opgedane kwalen (rouwverwerking, hooikoorts etc.) wellicht juist nu zich aandienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie drinken, liefst zo sterk mogelijk. Cafeine maakt de luchtwegen vrij. Ga wel naar een huisarts, want die kan je vertellen waar het vandaan komt.En evntueel pufjes meegeven. Als het komt door vastzittend slijm, kun je gaan stomen, boven een bak met heet water met kamillie erin (geen dampo, dit slaat op de luchtwegen en kan ze nog meer irriteren) en beginnen met bysolvon (of elk ander product met 8 mg broomhexinehydrochloride).

Toegevoegd na 46 seconden:
Alleen heet water kan ook.