mijn lip bloedt atm. is het slim om toch een sinaasappel te eten, of kan ik beter even wachten ivm zuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je perse nu een sinaasappel eten?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is atm.?

Antwoorden (3)

Doe wat je niet laten kan, zou ik zeggen. ls je het doet, wees erop voorbereid dat het kan prikkelen en r een kans bestaat dat het gaat irriteren (hangt af van de grootte van het wondje waardoor je lip bloedt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt te vragen of deze zuren schadelijk zijn: nee.

Maar het gaat prikken ja, en de vraag is dus of jij daar zin in hebt. Het kan iig geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het proberen. Het kan wat prikken, maar vitamine c zorgt er voor de wond sneller geneest.