Hoe kom ik in slaap?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stap 1: computer uitzetten...
Snuffel
13 jaar geleden
goeie. Ik zocht wat afleiding voor mijn drukke hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh,dr zijn dus meer mensen die niet kunnen slapen : )

Het beste antwoord

Ga elke dag zelfde tijd naar bed en blijf dan liggen ga er niet uit en probeer niet veel te denken nu moet ik slapen laat het over je heen komen en denk ik kan nu heerlijk lang blijven liggen s’morgens als je eruit moet is het bed zo fijn en probeer dat beeld voor je te houden het is fijn in bed nu kan je er lekker van genieten wil het echt niet lukken ga dan desnoods een boek lezen en bij mj helpt het ook wel als ik een rustgevend liedje in mij zelf zing succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Schaapjes tellen..
Of lekkere mannen!
Dat werkt geweldig;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een lekkere beker warme melk en kruip je bed in. Nestel jezelf lekker tot je ontspannen ligt. Ga daarna heel bewust al je spieren van je lijf 1 voor 1 ontspannen. Of,
sluit je ogen en doe alsof je slaapt, beeld jezelf het gevoel in wat je normaal hebt als je bijna in slaap valt. Of,
ga tellen, bij 1 beginnen en steeds door blijven tellen, wanneer je de tel kwijt bent begin je weer helemaal opnieuw, steeds weer. Werkt echt, je hoeft jezelf nog niet eens schaapjes in te beelden. Of,
lees nog wat of kijk wat tv, dan wordt je vanzelf moe en val je snel in slaap.

Weltrusten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo kan het ook;)
Een uur voordat je naar bed wilt een stuk gaan hardlopen helpt bij mij ook, dan ben ik daarna lekker moe. Maar dit (en sommige van mijn andere tips ook trouwens) werkt niet voor iedereen, sommigen worden er juist druk en energiek van, en kunnen dan niet slapen, dus dat is gewoon even uitproberen wat voor jou wel en niet werkt.

alleen naar bed gaan als je moe bent

melatonine nemen

warme melk

niet eten en roken is helemaal van de boze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das al de 4e x dat ik deze vraag beantwoord..

maar in bed liggen met je ogen dicht in het donker. luisteren naar rustige muziek op je mp3speler, ipod of iphone...dan val je vanzelf in slaap.