Hoelang zijn schuimen oordopjes van de kruidvat of uit het vliegtuig houdbaar??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Je kunt ze houden zolang je wilt. Maar als je ze al gebruikt hebt zou er oorsmeer op kunnen zitten en wordt het minder aangenaam om te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik vaak oordopjes (ben muzikant). Ligt er aan hoe vaak je ze gebruikt. Op een gegeven moment merk je dat ze minder elastisch worden (ze worden hard) en dat ze dus jouw gehoorgang minder goed afsluiten. Als je ze iedere dag gebruikt, zijn ze na ongeveer een maand "uitgewerkt". Je kunt ze ook wassen met zachte zeep, maar dat versnelt wel het verhardingsproces. Ik zou zeggen na drie weken of een maand vervangen.