Ik heb heel veel last van haaruitval,zijn er andere middeltjes dan de gewone shampoos en ampullen?

Ik heb geen tekort aan vitamines,maar heb wel last van stress en oververmoeidheid.Zijn er geen huis-tuin of keukenmiddeltjes die kunnen helpen? Ik gebruik nu shampoo van yves rocher,maar zonder goed resultaat.Ik heb wel eens gehoord van honing en ei op je hoofdhuid te smeren,maar helpt dat wel? Ik zou o graag mijn dikke haardos terug willen,want nu is het echt hopeloos.HELP!
Groetjes,PEDI

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wil je niet horen waarschijnlijk, maar de oorzaak van stress en oververmoeidheid aanpakken zal beter helpen dan een shampoo. Je moet de oorzaak aanpakken, niet het gevold als je resultaat wilt zien.
anneliez
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
dat is nou precies wat ik had willen zeggen +

Andere antwoorden (2)

Als je een man bent van rond de 20 zou het ook gewoon kunnen dat je kaal wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel mensen die dit probleem hebben, meer dan andere jaren. Het zou kunnen komen omdat ons klimaat zo in de war is de laatste maanden, je komt zonlicht te kort en nu is het herfst en als de blaadjes vallen, vallen ook de haren. Ieder mens verliest elke dag haar, maar daar komt ook weer haar voor terug, kwestie van geduld. Als je je echt zorgen maakt zou je eens naar je huisarts kunnen gaan (deze kan ook testen op b.v. vitamine B) of hij kan je doorsturen naar een specialist. Ook kan een arts je helpen met het omgaan met stress e.d. dat is meestal de hoofdoorzaak van haaruitval.