Een teken dat het verstandig kan zijn je huisarts te bellen.

Pijn onder in de rug kan zo ontzettend veel oorzaken hebben, teveel om hier te behandelen. De dokter kan je vast en zeker voorzien van een beter diagnose.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan spanning van de stress zijn... En wat er bij mij binnenkomt is dat het door je partner komt... Dus het stokt in je relatie, daar zit de oorzaak... Maar nogmaals het kan spanning van de stress zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het dan op spanning van stress, mijn partner is de beste die er is,voor mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou er morgen maar mee naar de dokter gaan, misschien zijn het alleen maar je rugspieren die verkrampt zijn door afkoeling van je spieren of ongewoon werk.
Maar het kan van alles zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is een vreemd iets, normaal zou je met bewegen last moeten hebben, maar is een zeurende pijn die erger word met ademen.
Maar inderdaad ga er de dokter naar laten kijken, dit heb ik nu al 3 dagen;-(
Een goede reden om naar de dokter te gaan.