Wat voor effect heeft Gogo Guarana?

Dit zijn pillen met 1000mg Guarana. Ik weet wat Guarana is, maar wil weten wat precies de werking is. Op de website van Gogo Guarana kom ik niet veel verder dan 'het is stimulerend' enzo....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Guarana wordt langzaam door het lichaam opgenomen en na ongeveer een half uur komt de energie in kleine hoeveelheden vrij.

Aangezien Guarana van nature cafeïne bevat wordt het gebruik van GoGo Guaraná afgeraden vlak voordat je naar bed gaat. Indien je geneesmiddelen van het soort camarinederivaten gebruikt zoals Acenocoumarol, wordt het gebruik van GoGo Guaraná ontraden. Bij hart- en vaatziekten dien je voor gebruik jouw behandelend arts te raadplegen. GoGo Guaraná kan, voor zover bekend, overeenkomstig de aanbevolen dagdosering worden gebruikt tijdens zwangerschap en borstvoeding. Het verdient aanbeveling om voor gebruik jouw behandelend arts te raadplegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus:
Geeft langdurig meer energie
Houd je meer alert
Bevordert de concentratie
Houdt de hele dag fit
Geeft geen extreme schommelingen in je energiepeil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, en erg duidelijk!

Andere antwoorden (1)

Guarana bevat heel veel cafeïne, vandaar.
bamibal