It hurt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die duim omlaag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er iemand denkt dat dit fout is, en in de waan is dat hij/zij engels kan. + van mij
amc
12 jaar geleden
Weer sorry, ik las net pas het 'deed' pijn.Ik ging abusievelijk ervan uit dat het de tegenwoordige tijd is. ter compensatie een +.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dat was jij amc..?
Ik hou je in de gaten...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat men denkt dat het met een hurtS moet zijn. Maar het gaat om "deed pijn" Verleden tijd dus, dus zonder S. Deze reactie maar even gegeven om meer minnetjes en reacties als :"Moet hurts zijn" te voorkomen. En van mij een plus.
amc
12 jaar geleden
Sorry, sorry, ik min anders nooit. Dit keer zat ik fout,,
mea maxima culpa!!!!!!!!( ^O^*) Je had wel het GOEDE antwoord!!!!!Dus vraagsteller............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je minnetje tegenwoordig weer omzetten in een plusje merkte ik vandaag, dus wat let je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan al een tijdje. Binnen de eerst tien seconde ofzo. Daarna staat het vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha
@SvenDuijn
Inderdaad. Je leven hangt er niet vanaf. @j0ve. Die bril op je pf is gaaf xD_ + van mij, voor je bril
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nou koop 'm zou ik zeggen! RayBan Aviator :) Die van mij is gebarsten dus je mag 'm ook van mij overnemen voor een goed prijsje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, neej bedankt.
Ik heb opeens geen interesse meer toen ik las dat hij gebarsten was. Maar bedankt ;)
xD

Andere antwoorden (3)

It was painful.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's meer "het was pijnlijk", maar toch een plusje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sociaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo ben ik
Does it hurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
That's hurts.
It was painful.