Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is dat geluid als je je uitrekt?

Toegevoegd na 10 minuten:
ben ik dan de enige die een soort ruis in zijn oren hoort?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amadea
14 jaar geleden
Geluid wat je gewrichten maken of het soort gekreun wat erbij uit je mond komt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent niet de enige, ik hoor dit ook als ik mij uitrek en het klinkt als hetzelfde wat je hoort als je met je vingers je oor dicht duwt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een ruis in je oren betekend meestal dat je je bloed hoort stromen in de aderen rondom je oren. Als dit gebeurt als je je uitrekt is niet gek want door je uit te rekken gaat je bloed sneller stromen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal waarschijnlijk meer te maken hebben met de drukverdeling in je hoofd die dan even verandert, maar het is inderdaad je bloedstroom die je hoort (zoals je 'de zee' hoort in een schelp).

Andere antwoorden (1)

ik denk dat dit nogal verschilt per persoon

Bij mij (even geprobeerd) kraken er alleen een paar gewrichten in mijn schouders.

Ik denk dat alleen ik dat kan horen, iemand anders in de kamer niet

Verder kun je natuurlijk geeuw en gaap geluiden maken, maar dat is duidelijk, en er kunnen andere gewrichten kraken
(Lees meer...)
amigo
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing