Je ziet de aderen in mijn arm echt heel goed liggen, hoe kan dit?

en kan dit ook weg gaan want ik vind het maar lelijk..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Aderen voeren zuurtsofarm bloed van de armen af naar het hart. Aderen liggen in de arm al redelijk dicht tegen de oppervlakte, maar bij de een meer dan bij de ander. Dit is dus volstrekt normaal. Als je veel last hebt van spataderen kan je daar wel wat aan laten doen, maar het kunnen zien van je aderen is volstrekt normaal. Toegevoegd na 4 minuten: Overigens zie je spataderen normaal gesproken vooral in de been. Voor spataderen zijn er de volgende technieken om ze weg te halen: Aantal mogelijkheden: Inspuiten Het is mogelijk om spataderen weg te spuiten. Bij het scleroseren wordt er NIET meer gezwachteld. Er hoeven ook geen strakke elastische steunkousen gedragen te worden. Alleen bij het spuiten van dikke aderen wordt een kous aan gedaan. Onderbinden Via een kleine snede in de lies wordt de spatader onderbonden. Deze operatie gebeurt meestal onder plaatselijke verdoving. Strippen Via een kleine snede in de lies en het onderbeen wordt de spatader in zijn geheel verwijderd. Deze operatie kan alleen onder algehele narcose of verdoving met een ruggenprik worden uitgevoerd. EVLT (endoveneuze lasertherapie) is een relatief nieuwe techniek die een enorme vooruitgang is ten opzichte van het traditionele strippen en is zeer geschikt voor de behandeling van grote spataderen.

Bronnen:
http://www.medinova.com/behandelingen/alge...

Hoe dat kan? Ja...als je veel sport kan je het hebben. Door dat je gespiert bent zullen je aderen meer naar boven komen door je spieren. Het kan ook weer zo zijn dat als je vrij mager bent je weinig vet hebt en dat je het ook zo zichtbaar hebt. Of als je drugs gebruikt kan het ook zo zijn. Hoe gaat het weg? Zou ik niet doen, maar mocht het echt hinderlijk zijn zou ik naar de huisarts gaan die weet dat denk ik beter.

Het kan wat de andere hier boven zeggen, maar het kan ook gewoon zijn dat je een dunne huid hebt. :) Heb ik zelf ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100