Welke type hometrainer is geschikt voor een zwaarder persoon?

Ik zoek dus een hometrainer die geschikt is voor een zwaarder iemand. Hij is bedoeld om conditie op te bouwen en om een goede bloeddoorstroming te krijgen. Ik weet niet waar ik bij de aanschaf op moet letten.
Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij de kettler staat vermeld tot voor hoeveel kg geschikt is.
EEn en ander zou je kunnen vinden op kieskeurig.

Toegevoegd na 5 minuten:
www.kieskeurig.nl
intypen hometrainer.
dan op uitgebreid zoeken.
en kijken naar de optie wat je moet weten over een hometrainer.
12 jaar geleden
Bedoel je zo'n fiets?
Waar je vooral op moet letten is of het ding goed
verstelbaar is.
Of het zadel lekker zit.
Of het stuur fijn vast houdt.

Dus testen in de winkel!

Ik heb destijds een aantal 2e hands hometrainers geprobeerd, maar dat was het niet.
Toen een nieuwe gekocht, nadat ik die in de winkel uitgebreid getest had.

En toch vind ik het niet fijn, dat fietsten op de plaats.
Ik heb nu een crosstrainer, en qua beweging bevalt me dat veel beter.

Het is dus persoonlijk.
Als het niet bij je past, dan gaat het niet werken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe werkt een crosstrainer dan?