Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 15 en ben 1.76cm lang, 71 kilo is dit normaal ik ben heel erg dun geen vet op mijn buik ofsow niks is dit normaal?

Toegevoegd na 3 minuten:
dit account gebruik is samen met mijn neef ik heb al eerder zon vraag gesteld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het verschilt per persoon wat het ideale gewicht is, ik ben even groot en ik weeg 60 kg. Ik kan zoveel eten als ik wil, dus gewicht zegt niet alles en spieren wegen meer dan vet. Geloof niet de schema's en cijfers als je genoeg en gezond eet dat je gewoon je buik gevuld heb dan zou ik mij geen zorgen ergens over maken.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

waarom zou dat niet normaal zijn? Dat je zo groot bent lijkt me geen probleem. En je gewicht is inderdaad wat hoger dan normaal bij deze lengte bij vrouwen. Maar iemand kan ook zware botten en/of spieren hebben. Dus zoals gezegd. Wat is normaal? Zolang jij je maar goed voelt met je uiterlijk (gewicht zegt niks) is het heel normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller is een jongen.
Kijk maar bij reacties.
Dat is dus een mooi gewicht.
Op de website van het Voedingscentrum kun je zien bij welke lengte welk gewicht gezond is:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/gezond-gewicht.aspx

Je zegt dat je er heel dun uitziet; dit kan je bouw zijn.
De ene persoon is van nature steviger gebouwd dan de ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij een volstrekt normaal gewicht. Je bent ook nog erg jong en spieren zijn nog volop in ontwikkeling. Geen zorgen om maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding