Is je sperma ophouden slecht?

Mijn vraag is of het slecht is als je je sperma ophoud.
Ik doe dot namelijk best wel vaak en nu vragen jullie je misschien af waarom en hoe

Inplaats van me aftetrekken en dus klaar komen en mn sperma opruimen heb ik al een tijdje een “snelle” manier gevonden door bijvoorbeeld bij een bureau hoek er iets zachts zoals een tshirt of iets op te leggen en er vervolgens tegen aan staan (de hoek van het bureau dus tussen mijn benen) ik druk op deze manier met die hoel dus door eigenlijk naar voren te leunen die hoek tegen mijn balzak aan wat best wel lekker voelt en ik dus klaarkom

Maar vervolgens als ik klaarkom en ik leun helemaal naar voren herft mijn penis geen genoeg ruimte en hij is te strak naar achter getrokken om mijn sperma er uit te laten komen

Is dit schadelijk?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
16.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik snap niet hoe je dit nu helemaal doet, maar het lijkt mij niet gezond. Regelmatig ejaculeren is als man belangrijk om o.a. de kans op prostaatkanker te verkleinen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
What did I just read...

Antwoorden (1)

Nou, een fatsoenlijk onderbouwd antwoord heb ik niet, maar het klinkt niet gezond. Ik vraag me af of het wel echt een ejaculatie is, en zo wel, waar het sperma dan blijft. Even snel googelen leverde dit op " Wat is het probleem? Als een man ejaculeert, wordt normaal de blaasingang automatisch afgesloten. Dat is om te voorkomen dat er urine bij het sperma komt, wat slecht zou zijn voor de vruchtbaarheid. Bij een droog orgasme werkt dat mechanisme niet meer. Terwijl je man klaarkomt, is zijn blaas niet of onvoldoende gesloten. Het sperma loopt daardoor in zijn blaas, in plaats van dat het uit zijn penis komt." zou de boel af en toe even 'doorspoelen' als ik jou was.