Helpt de 'hotpants' je om af te vallen?

Je kan er 2 maten mee afvallen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze zeggen 2 maten bedoelen ze nou dat als je maat 38 hebt dat je kunt afvallen naar maat 34?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hotpants is een als bovenkleding gedragen zeer kort, soms iets opgesneden, nauw aansluitende korte broek voor vrouwen. Daarmee onderscheidt het zich van de ruimer zittende short.

We droegen dat eind 60-ter jaren.

De naam hotpants wordt vaak ten onrechte gebruikt voor bepaalde modellen sportbroekjes en bij sommige lingeriesetjes en bikini's.

Ik denk dus dat jij iets anders bedoelt.
Deze dingen:

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1322914/2011/09/22/Met-deze-hotpants-vliegen-de-kilo-s-eraf-of-niet.dhtml

Ook zoiets heb ik wel gehad en geprobeerd.
TE mooi om waar te zijn.
Dus NIET waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkelijk, heb je het geprobeerd?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, vruuuuuger probeerde ik alles.
Ik heb 30 jaar van mijn leven gelijnd, fanatiek gesport,
dieten gevolgd, weight-watchers.....alles.

Andere antwoorden (1)

Nee, dat heet geen afvallen, dat heet verbloemen.

Als je je in een heel strak pakje/broekje/corset/hotpant propt dan lijkt het of je wat slanker ben. Ideaal op een feestje bijvoorbeeld. Maar je valt er niet permanent van af.