Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb ieder dag rond hetzelfde uur hoofdpijn meer dan 6 uur per dag ,drukkend kloppend en de meeste pijn zit aan mijn slapen.wil je me helpen aub?

hoofdpijn altijd rond het zelfde uur,drukkend kloppende pijn ,de meeste pijn aan mijn linkse en rechtse slaap,meer dan 6 uur elke dag,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Kan zijn dat u migraine hebt,maar als u elke dag zoveel uren hoofdpijn hebt zou ik zeggen zo vlug mogelijk naar je huisarts.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben. Stress, te weinig drinken, hoge bloeddruk enzv.
Kortom een bezoek aan de huisarts kan een begin van een oplossing zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou me eerst maar eens gaan afvragen wat je voorafgaande aan de hoofdpijn altijd doet of welke ruimte je zit, misschien iets met ventilatie of een stress situatie.

Toegevoegd na 18 seconden:
anders inderdaad naar een dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
`drinken kan helpen, uiteraard geen drank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de huisarts! Dit zou Clusterhoofdpijn kunnen zijn. Een merkwaardig fenomeen bij clusterhoofdpijn is de bijna metronomische regelmaat van de aanvallen. Aanvallen die dagelijks op bijna precies dezelfde tijdstippen beginnen zijn zeer typisch!

Mensen die lijden aan clusterhoofdpijn ervaren extreme hoofdpijnen in de omgeving van één van de ogen en/of de slaap. Deze vorm van hoofdpijn onderscheidt zich in 2 types; episodisch en chronisch. In de episodische vorm verschijnen de aanvallen in clusters van enkele weken tot maanden waarna deze weer verdwijnen. Hier komt de naam clusterhoofdpijn vandaan.

Chronische patiënten (10-15% van alle gevallen) kennen deze "rustperiodes" niet en hun aanvallen kunnen dagelijks doorgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding