Maagband/Duitsland.

Zijn er mensen die woonachtig zijn in Duitsland en ervaring hebben met het laten plaatsen van een maagband in Duitsland? Wat zijn de voorwaarden?Welke stappen moet ik ondernemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou eens bij RA-Medical kunnen informeren. Zij bemiddelen in bariatrische chirurgie, ook in het buitenland. Zij hebben ook een forum voor lotgenoten waar je misschien iemand kan vinden die ervaring heeft in Duitsland.