Ik heb perongeluk mijn wimpers eruitgetrokken met een wimpertang? Mijn vraag is of wimper gewoon weer teruggroeien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe stuntelig kan je zijn ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn God

Antwoorden (4)

Maak je geen zorgen... Zolang je je vingers er niet aftrekt, groeit het allemaal gewoon weer aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1
auw!! Vervelend, maar met wat geduld groeien je wimpers weer aan. Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook een keer gedaan - balen, natuurlijk, maar met een eyeliner viel het niet té erg op. Ze groeien idd. gelukkig terug, maar het duurt even, voor ze op volle lengte zijn...Ik weet sindsdien, dat ik af en toe het rubbertje moet inspecteren : er komt nl. een groef in, en als die diep wordt, moet je het óf omdraaien (eruit peuteren, en de onderkant boven doen), of vervangen. Dan voorkom je het verder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat ken ik alleen ik heb het wel eens gedaan door mijn mascara eraf te trekken en dan per ongeluk weet ik niet hoeveel haartjes meetrok...maarre ze groeien gewoon terug hoor en zelfs aardig vlot ook!!!trouwens als ik je raad mag geven als schoonheidsspecialiste:gebruik geen wimpertang dat is zo slecht voor je wimpers