mijn vriend wilt graag dat ik hem een keer pijp, maar ik vind het echt vies, maar ik wil het wel, hoe kan ik het lekkerder maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Condooms met smaak gebruiken. Maar niks moet he ;)

Ga eerst gezellig samen douchen, zo kun je er al een beetje mee spelen en zorgen dat zijn penis goed schoon word. Trek de voorhuid goed naar achter zodat het daaronder ook goed kan schoon spoelen. Zo zijn eventuele rare smaakjes of geurtjes helemaal weg. Als je het daarna nog niet fijn vind, gewoon niet doen. Dan heeft je vriend pech, je moet het niet tegen je wil doen.

Glijmiddel / massageolie met smaakje!!!

Zoals gezegd: eerst lekker samen douchen en je ervan overtuigen dat hij echt schoon is. En dan: * een tube chocoladesaus. * een spuitbus slagroom * een potje honing * magere yogurt met vruchten... * mayonaise Maakt niet uit wat. Smeer zijn penis in en lik het af. Kan heel lollig zijn. Toegevoegd na 2 minuten: Oh ja: misschien vindt hij dat geen pijpen. Maar het is een manier om te wennen. En dan zie je wel hoe het verder gaat.

of je nu condooms met smaak of zonder smaak vies vind, sowieso is het verstandig om altijd een condoom te gebruiken ivm SoA's. Stel jij draagt het koortslipvirus, daar kan je hem gemeen mee besmetten. Verder, als je het vies vind zou ik het niet doen, zodra je er aan toe valt die drempel vanzelf weg.

Uiteraard lekker douchen... Altijd gezellig.. En inplaats van een condoom kan je een velletje huishoudfolie erover heen leggen. Het is reukloos en smaakloos. En een goede manier om te beginnen. Dat geknoei met eten is niets dat verpest je alleen maar je smaak van het eten. En......... Ik mag aannemen dat hij ook jou lekker verwent met zijn tong.. Want voorwat hoort wat ;-)

douche nemen: en in die week moet de jongen veel melk en ananas eten, heeft een aangenamere smaak heb ik eens gehoort

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100