Wanneer je sex hebt met condoom en deze knapt, terwijl je aan het *bouncen* bent met een HIV patient, hoe groot is de kans dan dat je 'besmet' raakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (9)

Ha, die Kiwigoud;

Die kans is niet in exacte cijfers uit te drukken, maar als je het ding voelt scheuren en tijdig terugtrekt zal de kans op besmetting kleiner zijn dan bij bewust onveilige seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Redelijk groot. Ik zou het je niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie gaat er nu met een hivPATIENT dit doen? Dan ben je toch minstens van de pot gerukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, leuk antwoord. Ow, je meent het nog ook:P
die kan is zeker aanwezig en als ik zou weten dat iemand hiv heeft, dan denk ik niet dat ik nog seks zou willen. Stel dat het gebeurd, laat je dan testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het 50% is. Je kan het krijgen of niet, dan kan je nog beter Russisch roulette spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bushokje heeft wel gelijk: of je raakt besmet of je raakt niet besmet. Daar zit niks tussen, dus 50/50.
Er zijn tegenwoordig verschillende manieren om extra veiligheid te krijgen als partner van een hiv-geïnfecteerde. Laat je behandelend arts je hierover voorlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het licht eraan wanneer die knapt
als hij meteen knapt bij de eerste *kets* zal het niet gevaarlijk zijn.
Als hij na een paar minuten knapt na al flink bezig te zijn geweest zal er al flink wat vaginaal vocht en mannelijk voorvocht zijn zal er wat meer kans zijn want dit is het goedje dat HIV overbrengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke plus
Als heren hun geslacht na de daad wassen en uitplassen zijn de meeste "boosdoeners" verwijderd van plekken waar ze lekker kunnen broeden en besmetten.
Voor dames ligt het wat ingewikkelder. Maar deze moeten zicht niet inwendig douchen omdat dan een ziekmaker naar binnen gespoeld kan worden. Bel dan maar met een goede arts of gynaecoloog voor advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof maar niet dat er een grote kans is, er is namelijk 0,5% kans dat je het HIV virus oploopt door seksueel contact.

Toegevoegd na 43 seconden:
Betekent natuurlijk niet dat je niet zomaar seks moet gaan hebben en je niet laten testen, maar zeggen dat je 50% kans hebt op HIV vind ik een beetje bangmakerij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrij groot denk ik. Maar er zijn condooms te koop die dikker zijn... koop die dan maar als je daarbij beter voelt