Wat te doen tegen niet kunnen eten als je pas verkering hebt?

Ik ben 2 dagen geleden gevraagd sinds dien heb ik moeite met eten. Het was ook zo vreemd ik had het van hem niet verwacht. Achteraf zie je het wel maar toch. Ik kan nu 2 stukjes brod naar binnen werken maar meer niet. Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niet al te mager bent : gewoon rustig afwachten ; het gaat vanzelf weer over als de zenuwen weer een beetje uit je buik zijn. Als je al ondergewicht hebt : toch proberen normaal te blijven eten.
Blijf in elk geval voldoende drinken, liefst zuiveldrankjes en vruchtensappen, om toch wat binnen te krijgen. Als de vlinders een beetje zijn bedaard, kun je gewoon weer lekker eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon lekker van de nieuwe situatie genieten. Je zit nu in een gelukkige roes, die zorgt dat alle andere zaken, ook eten, even op het tweede plan komen. Het komt vanzelf wel weer goed. En je krijgt vanzelf wel weer een keer trek.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gefeliciteerd trouwens nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent dus al vol van ' iemand ' !

Wat een geluksvogel ben jij zeg!
Ben je misschien al erg mager? In dat geval : samen eten?

Niet mager of juist aan de stevige kant? Lekker laten zitten dat eten dan. Het is al gauw genoeg, als het maar gezond is.

Geniet ervan! Eten komt vanzelf weer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval zorgen dat je wel voldoende vocht binnenkrijgt, voor de rest geeft je lichaam het zelf wel aan als je ondervoed mocht raken. Probeer ook af en toe een milkshake of iets dergelijks te drinken om wat calorieën binnen te krijgen.
Voor de rest, geniet lekker van je roze wolk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lady in Love, van harte gefeliciteerd! Het eet probleempje is door jezelf al opgelost! Je eet 2 stukjes brood, wacht 5 minuten , eet 2 stukjes brood,wacht 5 minuten, eet2 stukjes brood , wacht.....enz, enz. Drinken zal wel geen probleem zijn, neem ik aan? Want een verliefd hart is dorstig, zegt men.