Iedereen niest wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke neus krijgt bij tijd en weile een niesaandrang! Zo niet, dan is er echt iets mis met die neus....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, iedereen moet nu en dan niezen! Een nies is bedoeld voor het reinigen van prikkelende stoffen uit het ademhalingsstelsel. Tijdens de nies komen er dan ook duizenden bacteriën vrij, welke opgevangen kunnen worden met een zakdoek of de hand. Gebeurt dat niet dan verspreiden zich 100.000 kleine druppeltjes met bacteriën de ruimte in. Dus iedereen komt wel eens in aanraking met een bepaalde stof waardoor je moet niezen!