Mijn dochter is onzeker over haar borsten... ?

Ze heeft maat 70A en is niet heel dun.. op haar 12e is ze ongesteld geworden en ze heeft sinds haar 13e dezelfde maat tot nu toe, nu is ze bijna 17.

Gister vroeg ze aan mij of haar borsten nog een groeispurt gaan meemaken. Is dat zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

een vriendin van mij kreeg op haar 18e pas een grotere cupmaat
ze had ook altijd een A, nu heeft ze een B.
misschien dat het bij uw dochter niet het geval zal zijn maar het zou kunnen.

en ik las toevallig gister nog in de Cosmopolitan (van juli) dat kleine borsten steeds aantrekkelijker gevonden worden!
misschien dat ze het fijn zou vinden om dat artikel te willen lezen...het staat in de Cosmopolitan van juli 2011, Cameron Diaz staat op de voorkant,blauwige achtergrond. Op bladzijde 22.

ik zal het hieronder voor je overtypen, want een cosmo van juli zal niet makkelijk te krijgen zijn

'' Wetenschappeljk bewijs: puur natuur rules "
De A-cup-revolutie is in Amerika big business. Zo is het aantal borstvergrotingen afgelopen jaar met 17% gedaald.
Vrouwen zijn blij met hun natural gifts from God. Actrices als Natalie Portman en Audrey Tautou nemen het voortouw en sieren cover na cover met hun bescheiden voorgevel.

-->>>Gek is het niet dat de A-cup het ver schopt <<<--- (dat vind je dochter vast wel leuk)

Uit onderzoek blijkt dat puur natuurlijke borsten gevoeliger zijn en dus meer genot scheppen tussen de lakens, bovendien zijn ze makkelijker te controleren op knobbeltjes. Ook zul je een A-cupper niet snel horen klagen over een zere rug. Van enthousiast Van enthousiast meedeinende borsten tijdens het sporten hebben zij geen last. Last but not least: een vrouw met kleine borsten wordt door het mannelijk volk jonger geschat. Waarom? In de oertijd werd leeftijd geschat op de conditie van het lichaam. Kleine, pronte borstjes maken jong.

(nu zal ze dat laatste niet waarderen op haar 17e maar als ze later wat ouder is, is het natuurlijk mooi meegenomen)

verder is het misschien een idee om van die bh's te kopen waarmee je een cupmaat omhoog gaat. ik weet niet of ze een bepaalde naam hebben maar het is niet zomaar een push-up bh, het lijkt echt alsof je een grotere cupmaat hebt.
bij lingeriewinkel weten ze wel wat ik bedoel :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoe groot je borsten zijn verschilt natuurlijk per persoon. Maar het is mogelijk dat je borsten een groeispurt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had op die leeftijd ook een a, en ik dacht ook er komt niks meer bij,
maar bij mij is het na mijn 18e nog wel gekomen,
heb nu een mooie b cup,

Soms helpt het ook wel eens om aan de pil te gaan,
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze is al aan de pil.
De groei van borsten stopt meestal rond het 18e levensjaar. Dus er kan nog wel een maatje bijkomen.

Ondertussen zijn hier enkele tips voor je dochter om borsten groter te doen lijken:

Er zijn veel goede push-up bh’s verkrijgbaar, hierdoor worden je borsten naar boven geduwd zodat ze groter lijken.
Silicone kussentjes voor in je bh zorgen voor een cupmaat meer. Ze zijn erg goed omdat ze niet voelbaar zijn en ze meebewegen.
Horizontale strepen zijn een goede manier om je borsten groter te laten lijken. Je kan ook experimenteren met kleding met plooitjes en kantjes om de aandacht naar je decolleté te trekken.
Breng een beetje poeder in een donkere tint tussen je borsten aan. Dit geeft het effect van volume. Een lichtere kleur op de bovenkant van iedere borst, laat je borsten ronder en voller lijken.