De pil gesmolten op tong kan dat kwaad?

De pil was heel toen ik em op mn tong legde maar nu is hij dus op mn tong gesmolten, heb daarna wel alles opgedronken. Kan dit kwaad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (1)

Nou, pil gesmolten? Dat kun je toch voelen?!
Maar om op je vraag terug te komen, de pil is nog steeds betrouwbaar, hoor. De pil mag dus zelfs gesmolten zijn in je mond (je mag er dus aan gezogen hebben) dat geeft niet. Want als je slikt komen die stoffen ook in je maag terecht.

En je hoeft niet persé water te nemen om je pil in te nemen hoor, je mag ook gewoon de pil doorslikken. Het is maar waar je de voorkeur aan geeft.