Kun je voetschimmel bestrijden met bleekmiddel?

Het lijkt mij dat er andere werkende stoffen in een kalknagel/voetschimmel medicijn zitten maar iemand probeert dit en ik twijfel eraan of dat wel zin heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

Dat helpt niet want die schimmels moeten van binnenuit bestreden worden dus met medicijnen die je inneemt. Al die crèmes enz. die je kunt kopen helpen ook niet afdoende. Je nagels gaan er misschien wel beter van uit zien maar de schimmel verdwijnt nooit helemaal.
Die medicijnen zijn wel heel zwaar en kunnen schadelijk zijn voor je lever.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet hier dus echt even mee naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat heeft totaal geen zin, die schimmels zitten dieper dan oppervlakkig wat dan alleen die bleek zou bestrijden, Kalknagels bv begint al in je nagelriem door schimmels.

Toegevoegd na 1 minuut:
bovendien zal het geen prettig gevoel zijn want je huid zal al zeer dun en beschadigd zijn.