Depot 100 ml van medicijn xeplion hoeveel procent neemt het dopamine af?

Ik merk bij mij zelf 2 weken voordat ik opnieuw de injectie krijg beter in mijn vel zit steeds .
Meer vrolijkheid beter slaapt en minder lang blijf piekeren.
Steeds zie ik de zelfde patronen.
Ook ben ik minder agressief dan de eerste week na dat de injectie is gezet.
De arts zegt om de 3 weken de injectie laten zetten en een andere arts zegt dat er dan te veel bijwerkingen zijn .

11 maanden geleden
1K
tinus1969
11 maanden geleden
Mss toch die drie weken eens proberen?
Thecis
11 maanden geleden
Jouw vraag is helaas niet te beantwoorden.
1. Het is per persoon niet zeggen. Iedereen reageert anders op medicatie.
2. In de patient- en artsbijsluiter staat niet over procentuele afname van dopamine (en als het zo was, ging het om gemiddeldes).
3. Vanuit klinische onderzoeken kan deze informatie naar voren komen (mits dit onderzocht is). De inhoud van de klinische onderzoeken is niet openbaar, de conclusies daarvan wel en worden opgenomen in de bijsluiters (de overheden hebben wel inzicht in de klinische onderzoeken en controleren dat de belangrijke zaken in de bijsluiters komen, deze reviewen zij namelijk ook). Dit is ook de reden dat met dit soort medicatie er vaak geprobeerd wordt of het wel of niet goed werkt en welke dosering goed bij je past. En helaas zijn artsen het inderdaad niet altijd eens. Laat je goed adviseren, vraag goed na welke gevaren er zijn en probeer daarop een beslissing te maken. Maar verlies ook het ziektebeeld niet uit het hoofd.

Antwoorden (1)

De arts zegt dat zegt om de 3 weken, een andere arst zegt dat er dan te veel bijwerkingen zijn.
Wat ervaar jij zelf aan bijwerkingen,
Effectiviteit
Hoeveelheid bijwerkingen
Ernst bijwerkingen
wat is het depot 100ML wat je nu krjgt om de twee weken ?
Als jij je beter voelt bij de 100 ml en dosering die je nu hebt zou ik het zo houden.
11 maanden geleden