Ik wil graag elke dag een soort van tattoo met een stift, kan dat? (Zie omschrijving)

Ik wil graag de letter V op me pols als een soort tattoo zeg maar. Maar dan met een stift of iets dergelijks, maar ik heb gehoord dat als je vaak op je hand of etc schrijft dat dat kanker verwekkend is. Is er nog een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, het is niet kankerverwekkend. Maar er zijn ook stiften die huidvriendelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het is niet kanker verwekkend als het in een wondje komt KAN het kanker verwekkend zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat anders een henna-tattoo zetten.
Of een Jagua-tattoo.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ps. Laat nooit een zwarte henna-tattoo zetten. Daar zitten heel slechte stofjes in, waar je ernstige huidproblemen (tijdelijk en/of levenslang) van kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan ook speciale tattoo stiften, die zijn zeer huidvriendelijk en dus niet kankerverwekkend.