Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik 's morgens altijd stipt 6 uur naar de wc moet?

Sinds een paar weken moet ik 's morgens stipt 6 uur naar de wc.
Maakt niet uit als ik wil uitsluiten, nee ik moet om 6 uur naar de wc.
En daarna kan ik niet meer slapen wat nogal irritant is.
Ik kan hierdoor nooit uitslapen.

Hoe kan het dat ik 's morgens stipt 6 uur naar de wc moet?
En waarom kan ik daarna niet meer slapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb exact hetzelfde waarbij in mijn situatie het niet over steeds hetzelfde tijdstip gaat maar hetzelfde aantal uren. Wellicht bij jou ook? Ik ben vervolgens later naar bed gegaan zodat de tijd tot aan het plassen ligt rond de tijd dat ik moet opstaan. Misschien een idee? In het weekend vind ik het niet zo erg om niet te kunnen uitslapen en lees ik de krant en drink koffie en ga dan klussen in en om het huis. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het slapen weet ik niet maar het plassen is denk ik een dierlijk instinct nog van de oertijd,
Honde weten ook wanneer ze kunnen plassen en wanneer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogal een hondse benadering naar deze vrouw met wat jij benoemd dierlijke instincten. Dikke min---
Misschien omdat je er bijna sowieso al vanuit gaat dat je om 6 uur wakker wordt.
Ik heb dat ook een tijdje gehad, werd ik elke nacht wakker, heel irritant. Op een gegeven moment zei ik 's avonds tegen mezelf: vannacht ga ik lekker doorslapen, en ik word pas wakker als de wekker gaat.
En het hielp!

Dus het valt te proberen :)
Je moet er wel ook echt in geloven! Niet tegen jezelf zeggen en dan stiekem denken tja ik word toch wel weer wakker...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding