Mijn been voelt ijskoud aan

Mijn been voelt ijskoud aan dus en al sinds 11 uur vanochtend. Hoe kan dit en kan dit ernstig zijn. Het gaat om mijn rechterbeen. Voor de rest voel ik me gezond alleen ik ben erg moe. En moet nog tot 6 uur werken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Morgen even naar de dokter als het nog zo is. Voor nu: geen pijn? Is je been 'mooi roze'? Als je hard op je been drukt met een vinger wordt de plek weer snel roze? Als dit allemaal klopt, dan is er waarschijnlijk niets accuuts aan de hand, maar ik ben geen medicus en als je het echt niet vertrouwt moet je er eerder naar laten kijken.

als je been er niet bij slaapt zou ik me niet te druk maken. maar wie ben ik. als je morgen ochtend de dokter benlt kan hij je in de loop van de middag vertellen wat het is. succes Toegevoegd na 23 seconden: benlt=belt

ik ben geen arts maar ik heb dit in mijn arm gehad en bleek ik verkalking in mijn schouder te hebben en 2 pezen die gescheurd waren niet zo prettig inmiddels ben ik er aan geopereerd gaat de goede kant op (heb je mischien ook last van je onderrug) in iedergeval zou ik zeker naar een dokter gaan en niet te lang door blijven lopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100