Al 2 uurtjes last van me linker balzak lijkt of er gewicht heeft op gestaan of er druk op zit hoe komt dit en hoe krijg ik het weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Misschien ben je een beetje opgewonden en moet er wat uit komen. Als je jezelf een handje helpt gaat het misschien wel over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook komen van een te strakke broek. Ik heb hier ervaring mee. Ik had hierdoor een blauwe bal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn klieren die op kunnen zwellen, er is dan ook vaak een rode plek. Soms voelt de patiënt zich agressief. Dit kan langer dan een week duren en is niet ernstig wanneer dat niet vaker gebeurd. Alleen bestaan er ook tumoren in dat gedeelte en is het verstandig om daarmee naar de dokter te zijn geweest. Misschien even een röntgen fotootje laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kan gedraaid zijn geraakt, je kan het beste de huisarts bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij staat op springen en er moet wat geloosd worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stress kan hier een oorzaak van zijn. (Bewust of onbewuste stress.)