Helpt placenta om je haar weer te laten groeien?

Zo niet, bestaat er een middel wat degelijk helpt? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Volgens mij wordt dat wel gebruikt voor cosmetica maar ik weetniet zeker voor haargroei...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, inmiddels snap ik wat je (misschien) bedoelt:

Novocrin placenta anti-hair loss shampoo
vegetable placenta
marine glycogen
..........plantaardige plantenextract van tarwezemelen en het natuurlijk glycogeen wordt de groei van het haarzakje en de vorming van nieuwe cellen gestimuleerd.

etc etc.....

Plantaardige placenta is al iets onmogelijks.
De beloften zijn te mooi om waar te zijn en dat is het dan (meestal) ook.

http://raponsje.forumup.be/about4227-raponsje.html

Of misschien wel
Pousse Puissant Plus Placenta Traitment capilaire (10 ampuls) voor € 16,25

http://www.divine-beauty.com/pousse-puissant-plus-placenta-traitment-capilaire-ampouls-p-1458.html

Nee, een gezonde haargroei moet van binnenuit komen.

En als je vroeg kaal wordt, dan zit dat in je genen en
bovendien is voor mannen kaal erg in, heel sexy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee waar je het over hebt, maar je hebt in ieder geval wel ''huiswerk'' gedaan. + daarvoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plantaardige placenta?? Intrigerend!